torsdag 23 april 2009

Härligt!

Har jobbat idag 7-13, sen åkte jag hem...trött som fan!!
Vi satt inne hos grannarna igår igen och eldade, snackade skit, drack cider och Freddes hemmagjorda snappsar :P

Just nu sitter jag och väntar på mat!! Min pyroman till pojkvän håller på att fixa grillat i trädgården :D
Sen ska jag faktiskt inte göra ett skit mer idag, för jag är helt slut i huvudet, så det blir bara mys med Emil ikväll.
Ska samla krafter till imorgon, då vi ska in till Eslöv och kolla på soffa, hämta nyckeln till lägenheten, sen tillbaka till M-holm för att packa grannarnas bil med typ Tv, stereo, hemmabion mm och köra in till stan igen.

Tänkte vi kunde pilla med sådana småsaker imorgon för på lördag kommer pappa med lastbilen för att ta alla möbler osv.

Skönt skönt, men ändå inte!! Om man bara kunde flytta den mysiga lägenheten hit till vår trädgård, få sig ett körkort så hade allt varit kanon. Trivs så bra här just nu, men men vi kanske flyttar tillbaka till M-holm när vi fått 3000 barn, Chilli har förökat sig och ett hus är nästa steg :P Haha vem vet? vem vet?? Så Marieholm...håll i hatten när ni ser 2 utbrända föräldrar om ett par år haha!!
Tjing tjing!!

2 kommentarer:

  1. Hej du :)
    Hittade hit från Sofias sida. Hur är det med dig nuför tiden då? Känns som evigheter sen du jobba på käglehem, tiden går sjukt snabbt.
    Kram,Sara

    SvaraRadera