onsdag 8 april 2009

GodMorgon!




Här sitter jag och min kopp kaffe och tittar ut genom fönsterrutan och undrar vart solen har tagit vägen?
Det har varit lite regn inatt, men efter regn kommer sol eller? :)
Har haft en mysig vecka såhär långt.
I måndags så kom Emils alla systrar och systerson hem till oss och vi hade mys och grillade i vår trädgård, och senare på kvällen/natten så blev det mys inne hos grannen med grillning, grogg och skitsnack :)

Och igår tog jag Emil och Nina oss en tur till Lund för att titta i lite affärer och mysa på stan. Väl inne vid Lunds station så ska jag och Nina åka vidare till Nova för att kolla lite mer, men då har hela bilen DÖTT!! Hahaha jahaa, där satt vi 2 tjejer i en jävla bil och fattade ingenting, så jag fick hugga närmsta gubbe i armen och be om hjälp.
Vi puttade igång skiten och kom iväg efter ett tag :)

och idag är det jobb som gäller 12-20. Ska gå brevid på att annat boende i Eslöv där jag också kommer att bli timanställd. Hoppas att det också är ett bra ställe där man kommer att trivas bra!
Att sluta på Ohlssons va faktiskt något bra känner jag nu. Måndag-Fredag jobb är VERKLIGEN ingenting för mig för jag känner redan nu hur skönt det är med ledighet mitt i veckorna och jag hinner med så mycket mer som jag annars inte gör.

Nej ett par koppar kaffe till sen ska jag bege mig in till Eslöv för en ny dag på ett nytt jobb :)
Ha de fint. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar