lördag 4 april 2009

Våren 2009





Jag säger bara: Gud vad jag njuter av det fina vädret nu. Alla sommar känslor pirrar i hela kroppen och man känner en sådan stor glädje sprida sig uti hela kroppen. Jag njuter verkligen av livet just nu och jag har det så himla bra, med goda vänner, en underbar Sambo och världens sötaste hund.
Nu på senaste har man verkligen börjat fundera över livet och nu vet man vilka man ska umgås med och vilka man bara ska slänga åt sidan och inte ha något med att göra.
Ska man börja tänka på den framtid man vill ha så ska man även tänka på allt som händer runt om kring en och vem man ska umgås med för att bli en bättre människa och jag trivs mycket bättre med det livet jag håller på att starta nu, än det jag har haft förut.

Igår satt jag och älsklingen i trädgården och njöt av solen och sedan fick vi besök av min kära vän från Gran Canaria, Nina!
Hade en sådan underbar dag med sol, prat och läskande dryck :D
Sen på kvällen åkte Emil och jobbade så jag njöt lite i min ensamhet, sen satt jag hela kvällen ute i grannens trädgård och snackade skit och tog någon öl :)
Kändes som en sådan riktigt härlig sommarnatt!

Idag skiner solen ännu en dag och jag ska slänga i mig en kopp kaffe för att sedan plocka fram shortsen igen och sätta mig ute i trädgården.

Emil har jobbat inatt och slutar idag 17.00, så jag har haft mycket ensamtid hemma för mig själv och det har faktiskt varit underbart skönt, även om jag har saknat att ha honom vid min sida i sängen inatt.

Nej nu mina vänner åker shortsen på och kaffet fylls upp i min kopp. Vi ses ute i solen.
Kom ihåg: BRUNAST VINNER :P haha
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar