söndag 5 april 2009

Söndag

Idag är nog en av alla söndagar på länge som jag faktiskt gjort rätt mycket på.
Kom hem 09.00 imorse då jag jobbat inatt, sov till 12.00 sen har jag och Emil städat och packat lite inför flytten, bytat lite möbler med grannen och nu står jag med kycklingklubbor i ugnen och så blir det ris och Karl-Johansvamp sås till det :) Mumma!!

Är ledig typ hela nästa vecka, ska gå brevid på ett annat boende i Eslöv på onsdag som jag även kommer bli timanställd på :)
Så det här med att vi fick sparken på Ohlssons gör mig inte ett skit just nu faktiskt, för jag njuter verkligen av att slippa ett måndag-fredag jobb.
Det är så himla härligt att vara ledig mitt i veckan och kunna göra allt man annars inte hinner med och inte stå med alla saker på helgen.

Jaa jag njuter av livet jag!! :D
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar