fredag 17 april 2009

FREDAG!

Ja då var det fredag igen och jag fattar inte riktigt vart hela veckan har tagit vägen för det va väl för tusan precis påsk liksom??
Haha det är väl så nu när man är ledig lite mitt i veckorna och man inte jobbar måndag-fredag...man har inte koll på dagarna lika mycket då antagligen.

Jag jobbade min andra natt nu igår och ska jobba natt även idag. Tyckte inte alls om det ska jag säga, men nu börjar jag vänja mig och förstår att det inte är något läskigt, utan att det bara är jag själv som sitter där och skrämmer upp mig när jag hör alla dessa underliga ljud.

Men som den tuffa brud jag är så har jag tagit tjuren vid hornen och tänker faktiskt fortsätta att jobba nätter när man blir tillfrågad, för man tjänar faktiskt BRA med pengar då!!

Nu är det EXAKT 1 vecka tills vi får nyckeln till vår nya lya inne i Eslöv och det ska bli så himla skönt, även fast man har blandade känslor om saken, för jag kommer verkligen att sakna våra kära grannar som alltid sitter ute i trädgården brevid, där hoppar man in mellanåt och tar sig en kopp kaffe och snackar lite gojja, och jag tror även att vår lilla valp kommer att sakna dom för hon är ju inne i deras trädgård så fort hon får tillfälle. Man hinner ju knappt öppna dörren och blinka förrän hon är borta och fjäskar in sig för dom :)

Men men som sagt ska det bli gytt att komma in till stan och bara kunna gå ner och ta en fika eller en glass när man har tråkigt. För vad har vi här i Marieholm liksom??
-Öhh Älskling...ska vi sätta oss utanför Macken och ta en glass??
Nej inte sådär speciellt lockande haha :D

Mys i soffan på jobb

Chilli myser i solen :)

Nej kära vänner, nu ska jag ut i trädgården och förbättra brännan lite :)
Ha en underbar helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar