onsdag 6 maj 2009

Heja Eslöv :P







Jag har inte hunnit vara inne och skriva så mycket nu på sista tiden för det har varit så mycket med flytt osv just nu, men nu har vi iallafall fått ordning i lägenheten och känner oss mer och mer som hemma, även fast det känns märkligt fortfarande.

Sen är det så mycket nya saker och möbler som skall köpas, men det tar sin lilla tid att få allt perfekt och exakt som man vill ha det.
Men det är det som är charmen med ett hem...man kämpar för att få det perfekt och man skapar någonting tillsammans och tillslut kommer det bli perfekt för oss :D

Och nu närmar sig dagarna till jag fyller 25 år blir ännu mer kärring :P
16 maj är dagen så jag tar mitt kliv närmare 30 och ja, vad ska man säga om det?

Blir nog lite kalas här hemma i lägenheten för dom närmsta, för jag skulle egentligen ha lokalfest men det sket sig då inga lokaler stod lediga här i denna stora stad...

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och värma mig lite, för vädret där ute suger fett idag!!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar