söndag 17 maj 2009

16 maj = Jessica 25 år :D

Ja igår kom den stora dagen för mig...fyllde 25 år och tog ett nytt kliv mot kärring världen :P
Som Macke sa: Grattis...du är nu ett fjärdedels sekel!!

Ja så i Fredags blev det faktiskt lite fest...väldigt oplanerat, men skoj hade jag. Alla sjöng för mig efter 12 slaget och fulla o glada var dom flesta.

Inatt har man jobbat och jag möttes av en väldigt fin blomma som mina arbetskamrater hade köpt till mig :D
Den står så fint i köket nu!!
Sen var det bara att cykla hem vid 07.00 imorse, för att försöka sova lite, men jag har typ mest legat och halv sovit. Men men nu är jag uppe igen och snart är det dax för att dra till jobb igen. Jobbar bara 16-20 idag men men känns förvirrande eftersom jag jobbade natt också :P
Trodde att det var måndag idag :P

Ikväll blir det bara myspys hemma med Älsklingen och sen nästa vecka skall jag och Emil bege oss till Malmö för att fira min 25 års dag hos mamma.

Och den 29:e maj skall jag ha en 25 års fest för mina närmaste vänner...får hålla fest lite senare då jag hade förlorat en massa pengar på att ta ledigt denna helgen.
Bättre att jobba nu och ha fest sen när man ändå har ledigt :D

Nu ska jag äta en bit mat innan jobb. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar