torsdag 28 maj 2009

Uppe med Tuppen

Ja då steg man upp klockan 06.30 på sin lediga dag..endast för min kära Sambo skulle gå till jobbet och behövde sällskap till morgon kaffet :)
Skulle egentligen tagit mig ut till Marieholm för att lämna vår "lilla" valp hos våra kära föredetta grannar, men dom kör in till Eslöv istället och hämtar henne, så nu slipper jag det.
Jaa, så nu sitter jag här och undrar vad fasen jag skall hitta på fram till 12.30 då min Plutt slutar jobb...
Känner att jag inte kommer kunna sova nu om jag lägger mig i sängen, men kommer jag orka en hel kväll på festen ikväll?? SVAR: JAA!!

Får ge mig själv ett par hårda lavetter, en kalldusch och sen när musiken sätts igång börjar nog hjärtat pumpa för fest antar jag!!

Men det mesta är ordnat inför ikväll, men som vanligt är jag orolig för ALLT!!: Kommer maten att räcka?? osv, osv!!
Jag är nog ingen bra fest fixare, för jag stressar upp mig på tok för mycket!!

Men nu skall bara ballonger blåsas upp och serpentiner skall spridas runt, sen är det dax för BARNKALAS :P
Ses ikväll mina vänner!!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar