onsdag 2 december 2009

Arbetsnarkoman och flytt på en och samma gång


Ja jag vet i fan hur jag orkar stå upp länge...förra veckan arbetade jag 36 timmar på 2 dagar...och lite mer timmar utöver det...och denna veckan har jag jobbat dubbelpass med.
Arbetade som personlig assistent inatt 22-07, sen på Tholmarks 08-15, så nu är jag så trött så jag knappt kan se, men håller ändå på med flytt-städning och packning, då vi äntligen flyttar denna helgen från denna lilla "låne-ettan" till en stor tvåa :D

Ja vi får väl se om jag lever efter helgen...blir jobb imorgon natt med :S

Nu ska jag återgå till städningen o sen deckar jag nog snart...

2 kommentarer:

  1. Du är duktigt Jessica. Men jag är rädd att du ska jobba ihjäl dig. Lova att du tar det lungt när du väl är ledig. kram

    SvaraRadera
  2. Blir många pengar, men man ska orka göra av med dom också.

    SvaraRadera