torsdag 17 december 2009

Lite shopping...

Idag har jag varit på jobbet som vanligt och det var rena snö stormen här i Oskarshamn idag.
Dom hann inte mer än att skotta och ploga överallt innan det var HELT VITT igen :S
Kan ju säga att cykel turen till och från jobb var något jag fick kämpa med :P
Men jag kom fram och jag kom hem iallafall!


Efter jobb så var jag och Älsklingen nere på stan och shoppade lite saker :)


Detta Shampoo och balsam är såå jävla bra för mitt hår.
För er som känner mig har jag ju så jävla långt hår och det är så himla svår borstat när jag har duschat.
Fick ett prov på denna för ett tag sen och den lilla klick som finns i dom räckte för hela mitt hår som blev så lent och fint :) Och så luktar det gott också!

Och sen köpte vi en mysig mjuk liten fin madrass till Chilli som hon kan ha här i vardagsrummet, och ett stort fint ben hon kan tugga på :)
Lite gott skall hon såklart också ha om vi är ute och handlar.

Nu är våra biljetter till Skåne bokade och hämtade så den 23:e anländer vi i Eslöv hos Emils syster.
Blir julmiddag hos hans farmor och farfar på julafton, sen ska vi hem till mamma i Malmö där vi kommer stanna över nyår!

Ska bli så härligt att komma hem till familj och vänner igen. Har saknat en del ju!

Nu blir det hopp in i duschen och sen ska jag inte göra ett skit mer idag!

Kramar

2 kommentarer:

  1. Oj vad mysigt det såg ut för chilli..där hade jag med kunnat tänka mig att ligga och vila ;) Hmm kanske man ska pröva det schampot jag me :P Snart ses vi min hallonpaj. Puss

    SvaraRadera
  2. Ja den madrassen är skit mysig och jag hade kunnat sova där :P
    Jag rekomenderar det shampoo och balsam...man behöver inte ta så mkt och det räcker till hela mitt hår...och flaskorna är skit stora så :)
    Vi ses snart. Puss

    SvaraRadera