söndag 13 december 2009

Helgen som gått...

Ja då har ännu en helg sprungit snabbt förbi utan att man hunnit blinka.
I fredags skyndade jag mig hem från jobbet för att ta mig ett varmt bad, hinna käka lite gott och sen bänka mig framför Tv´n för att se på Idol finalen :)

2 riktigt grymma grabbar kvar och valet var svårt, men jag har ju hållt på Tove och Erik hela tiden.
Men Calle är riktigt duktig han med och jag tror att alla tre kommer gå väldigt långt!

Men vinnarlåten Higher gjorde faktiskt Erik bäst!!
http://www.youtube.com/watch?v=ulHRjBi-bu4

Annars har det inte hänt allt för mkt denna helg...

Det har falltit lite snö från himmlen och just nu ligger söndags steken i ugnen och väntar på att få glida ner i magen på mig :D

Ännu en veckas jobb väntar och sen åker vi hem till vårt kära Skåne den 23:e för att fira jul med familj och vänner :) Jag längtar såå!

Nej nu ska jag springa ut i köket o kolla till det lilla köttstycket som ligger och grillas ;)

Ha en kanon dag!
Pussar och Kramar

1 kommentar:

  1. Låter som en super mysig helg jessica. När du är här hemma får du laga din pappas krovgryta en dag för den har jag saknat. Kommer knappt ihåg hur den smakar längre :(

    SvaraRadera