tisdag 15 december 2009

Fy satan i gatan...

Helvete vad kallt det är ute nu :S
Har just nu en rast på 3 timmar, och frös ihjäl när jag var på väg hem, och ändå har jag lindat in mina små fötter i 2 par strumpor, men det tycks inte hjälpa.
När det är såhär kallt brukar jag blicka tillbaka till tiden då jag bodde och jobbade på Gran Canaria :D Mycket fylla, men guuud så najs att fira jul och nyår i kort kjol och tomteluva :D
Men men vintern ska väl också få göra sitt under årets gång antar jag, och jag skulle vilja göra som björnarna och gå i Ide tills våren tittar fram igen.

För det är väl den mest härligaste känslan man kan ha i kroppen. Solen tittar fram, alla folk på stan ser så glada och nöjda ut och det smittar verkligen av sig.
Jag brukar skutta runt och heja på alla folk och sjunga en trudelutt trots att min sångröst kanske inte är någon Idol-röst :P

Men men jag står väl ut med vintern ett tag till, då jag skall jobba nu fram till nästa tisdag, och sen skall jag ÄTNTLIGEN få åka hem till min käka hemstad MALMÖ för att fira jul och nyår med mina vänner och familj :)

Gud vad jag längtar...

Kramar från en Skånetös, fast i Småland för tillfället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar