måndag 23 november 2009

Arbetsnarkoman delux??

Vaknar idag av ett sms av chefen på Tholmarks...ska hjälpa till o jobba där den 2:a december.
Sen får man ett till av chefen på Personlig assistans: Kan du jobba natt hos *pip* Måndag, Tisdag och Onsdag?? Japp svarade jag...

Sen jobbar jag dag på Thol. på Onsdag och Torsdag.

Så på Onsdag morgon är jag hemma vid 07.00...får sova till 11.00, sen skall jag jobba till 16.00...'
Och Torsdagen jobbar jag på julbordet 7-16, sen hem och sova och sen jobba natt igen 22-07 :S

Kommer vara sjukt DÖD hela helgen men det kan det vara värt...man vill ju ha så mkt pengar som möjligt till jul och nyår då vi skall åka hem till Skåne och hälsa på vänner och familj =)

Så inatt blir det till att se klart på alla avsnitt jag har kvar av Gossip Girl på säsong 3 :)
Sen har jag ju fått en kanon sida av Jippssan och Lucas där man kan se alla Tv serier, filmer mm från USA online utan att tanka hem dom =)
Man bara loggar in..klickar på serien man vill se och vips =)

Så nu får vi hoppas att jag överlever denna veckan och inte blir sjuk igen...vi klarade oss genom influensan jag och Älsklingen, så nu slipper man den, men jag slipper gärna minsta lilla förkylning med!

Näpp, lite mys nu, sen blir det iväg mot jobb med min redbull :D
Pussar o kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar