onsdag 18 november 2009

Tjena hallå...

Det var ett tag sen jag skrev, men jag har inte riktigt haft tid efter flytten och allt tjohej här uppe i Oskarshamn.
Men men nu börjar vi komma på fötter igen och allt känns bra! Saknar dock alla mina vänner och min familj ibland.
Man vill ju gå hem till någon och snacka gamla minnen osv, men det är samtidigt skönt att ha kommit bort från allt elände i Skåne.
Kommer väl att flytta tillbaka någon gång i framtiden när man tagit sig i kragen och blivit lite mer vuxen, slutat festa sådär som man gjorde, och när man glömt alla de där dåliga vännerna man hade..

Nu har jag iallafall fått jobb här i stan och jag jobbar som personlig assistent hos 2 st killar =)
Jobbar även extra på Tholmarks uthyrning där jag först hade praktik i 1 månad.
Trivs väldigt bra där med gubbarna och är glad för att få komma in och jobba extra vid behov!

Nu närmar det sig jul-tider och vi skall då ta och åka ner till våra hemtrakter Malmö :D
Skall vara nere ett tag...tänkte nog stanna över nyår med!!
Har ju 2 st av mina bästa vänner nere i skåne som har fått barn nyligen så jag måste ju bara få träffa dom små miraklen :)

Längtar såå :)
Hoppas jag hinner träffa alla jag vill träffa då vi är nere....saknar allihopa!

Kramar

1 kommentar:

  1. tack så myk för peppet!=) det värmer..

    ja grancan, det va tider det! fan va man hade skoj där.. men man kan ju inte leva så resten av sitt liv. levern pajjade ju för fan=P haha..

    nu har jag en blogg till att läsa=P alltid skoj=)

    hoppas allt är bra i smålands skogar=P

    kram

    SvaraRadera