onsdag 25 mars 2009

Hejdå Ohlssons

Igår fick jag och min kollega reda på att vi får sluta jobba på Ohlssons för att all sortering ska gå till Helsingborg och där inte kommer att finnas mer jobb för oss.
Har ju haft detta på känn ett tag eftersom så många redan fått sparken sedan vi började jobba där, så därför hoppade jag in och jobbade i Vården med.
Så jag ringde upp min chef i Eslöv och han ska ordna så jag börjar jobba helt i vården hos dom, så allt kommer nog att lösa sig ändå.

Kommer ju bli rätt så skönt att slippa pendla mellan Eslöv och Landskrona eftersom vi flyttar in till Eslöv i slutet av April och jag sparar ju in en tusenlapp eftersom jag slipper köpa den dyra dumma månadskortet till bussen.

Vi var och tittade på den nya lägenheten igen igår och GUD VAD JAG ÄR FÖRÄLSKAD I DEN!
Den är såå fin och jag skulle helst velat flytta in redan igår, men dom säger ju att "den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge"
Vet i fan om jag håller med där, men men.

Nu ska jag hälla i mig en kopp kaffe innan jag åker till jobbet.
Snart är det helg mina vänner :D
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar